עץ להסקה - השוואת מחירים נכונה

האם חיפשתם בגוגל "עץ להסקה מחיר" ונוכחתם לדעת שיש המון ספקים עם אתרים שמוכרים עץ הסקה. האם אתם שואלים את עצמכם כיצד יכול להיות שאתר אחד מוכר עץ הסקה במחיר של 200 ₪ לקוב, ולעומת זאת ישנם אתרים אשר מוכרים עץ הסקה במחיר של 1000 ₪ לקוב וישנם מחירים גבוהים יותר !? על כך ניתן את הדעת במאמר הנוכחי.האם חיפשתם בגוגל "עץ להסקה מחיר" ונוכחתם לדעת שיש המון ספקים עם אתרים שמוכרים עץ הסקה. האם אתם שואלים את עצמכם כיצד יכול להיות שאתר אחד מוכר עץ הסקה במחיר של 200 ₪ לקוב, ולעומת זאת ישנם אתרים אשר מוכרים עץ הסקה במחיר של 1000 ₪ לקוב וישנם מחירים גבוהים יותר !? על כך ניתן את הדעת במאמר הנוכחי.

איך בוחרים עץ להסקה ?

הטיפ שלנו הוא פשוט מאוד, הוא להיעזר מאנשים אחרים אשר נותנים מידע אמין ולא בעל אינטרס מסויים, ז"א אומרת משפחה, חברים, חברים של חברים שרכשו כבר עץ הסקה איכותי לאורך השנים, וממשיכים לקנות מאותו ספק איכותי, או ישנו טיפ נוסף והוא לתת הזדמנות חד פעמית לספק העץ הסקה, ואם הוא אכן מוכיח את עצמו עם עץ איכותי - אזי להמשיך יחדיו, כמו כן חשוב לציין כי חברות עץ רציניות בין אם הן בצפון במרכז או בדרום, אשר מייבאות את העץ יהיו בעלות תעודות של העץ ועם אישורים ממשרד החקלאות, כמו כן לכל חברה מסודרת יהיה מחירון מסודר ומאורגן, חקר שערכנו בשנה החולפת גילה כי ישנם כמה סוגים מקומיים של עצים אשר אנשים משתמשים בהם כגון: אבוקדו, ברוש, אורן, ואקליפטוס.

המחירון הטוב ביותר ? להגיע למקורות

ישנם כיום כמה סוגי ספקים - גם יבואנים וגם ספקים מקומיים אשר מעבדים את העץ בארץ, כמו כן הרבה מהם מייבשים את העץ מעל ל6 חודשים בתקופת הקיץ, בנוסף משמעותי מאוד סוג העץ - וכך מספקים את העץ בצורה הטובה ביותר, עץ הסקה תפס תאוצה רבה בתחום התנורים והחימום בבית, בנוסף גם תפס תאוצה בתחום האדריכלות עם ביקוש לחיפוי עץ לקיר מעץ הסקה שנותן הרגשה חמימה.ישנם כיום כמה סוגי ספקים - גם יבואנים וגם ספקים מקומיים אשר מעבדים את העץ בארץ, כמו כן הרבה מהם מייבשים את העץ מעל ל6 חודשים בתקופת הקיץ, בנוסף משמעותי מאוד סוג העץ - וכך מספקים את העץ בצורה הטובה ביותר, עץ הסקה תפס תאוצה רבה בתחום התנורים והחימום בבית, בנוסף גם תפס תאוצה בתחום האדריכלות עם ביקוש לחיפוי עץ לקיר מעץ הסקה שנותן הרגשה חמימה.ברוב המקרים, יהיו בשטח וגם באתרים רשתות שיווק אשר רוכשות מיבואנים או ספקי עץ מקומיים את העץ, וכך המחיר עולה באופן טבעי, חשוב לציין שאפשרי תמיד לשאול את הספק אם הוא יד 1 ולא יד 2.

איזה עץ לבחור, צפו בסרטון!

נגן וידאו
חוזקה 1

מחסן עצים בצפון

במחסן העצים שלנו נעמוד לרשותכם בכל עת, בבחירת סוג העץ ואופן הביצוע, עם מומחים מהתחום והשראות רבות לביצוע.

אנו מגיעים לכל מקום בארץ, עם שירותי ההובלות שלנו.

בנוסף, מתחייבים לתת מחיר הוגן לכל לקוח, איכות ומאמינים ושירות ללא פשרות.

חוזקה 2

שירות מחסן העצים שלנו

נגרים, קבלנים, אדריכלים, ועוד מספר אנשי מקצוע מגיעים אלינו כדי לקבל שירותים, לכן אם יש לכם כל שאלה, אנו נשמח לעזור ולתת פתרון.

אם יש לכם דק בגינה ואתם צריכים לחתוך אותו, במחסן העצים יש אנשי מקצוע מסורים שישמחו לעזור לכם להגיע למידות  הרצויות.

חוזקה 3

מחסן עצים לנגר החובב

במחסן עצים שלנו יש מגוון רחב של סוגי עצים, שבאמצעותם ניתן להגשים כל פרוייקט שעליו אתם חולמים,  והמחירים שווים לכל כיס.

ישנם סוגים רבים של עצים כגון: קרוליינה, אורן, אלון אדום, אלון לבן, אלון מבוקע, אגוז, מהגוני, מייפל, בוק, פופלר, אבוני, פוליסנדר, סידר, אוביצ"ה ועוד.


מבין לקוחותינו

© כל הזכויות שמורות ל-אגוז המרכז ליבוא מוצרי עץ | Design.Code.Honor by benjo.co.il

בחזרה למעלה